19 de juliol 2006

Batman #2

Categoria:

Ficar quatre o cinc històries que corren paral·leles, i que pertanyen a altres tantes col·leccions, en un sol volum no em pareix la millor manera d'afavorir la implantació de la sèrie regular de Batman. Segurament és un fet habitual en l'edició de còmics de superherois, ho desconec, però presenta una confusió fàcilment evitable. Algú pot dir que és com si llegissis quatre còmic books diferents un darrere l'altre, però tenir-los enquadernats conjuntament i sense més distinció entre un i altre que un petit text de suport que diu una cosa així com "Continuarà", em segueix donant una sensació de galimaties innecessari.


Així i tot, la selecció em pareix correcta. De totes, la història més interessant és la primera, amb una trama al voltant de Mr. Fred, i la que fa reaparèixer el facinerós que més m'agrada de tots: Bane. La darrera, guionitzada pel desaparegut Archie Goodwin, em pareix molt inquietant, sobretot pel tipus de dibuix que la il·lustra. Veurem com continúa...

1 Comentaris:

dijous, 20 de juliol, 2006, Blogger Kaworu deia...

Spiderman quan se n'ocupava Planeta tambe era aixi, 3 series regulars diferents que es publicaven al mateix volum. Els recopilatoris son tambe cosa bona, La era de Apocalipsis es terrible, ajunten histories de diferents series en un mateix volum

 

Publica un comentari a l'entrada

Enllaços a aquest tema:

Crear un enllaç

<< Home