16 de juliol 2006

Bola de drac #1

Categoria:

He de reconèixer que mai no havia llegit res de Bola de drac abans de l'aparició de l'edició definitiva en català en forma de col·leccionable quinzenal que fa uns mesos treu Planeta DeAgostini. Quan van aparèixer els dibuixos animats a TV3, allà per l'any 1989, no m'hi vaig enganxar, i quan va aparèixer la serialització en còmic ni tan sols me'n vaig tèmer. Aquesta nova edició, respectuosa amb l'original japonesa, és una bona ocasió per entrar en el fantàstic món de Son Goku i els seus amics i enemics. El número u ens introdueix en la història primer fent-nos conèixer la ingenuïtat de Goku, i després les característiques d'alguns dels personatges que es convertiran en principals.

Com que la història és, de moment, senzillíssima, Toriyama es pot recrear en anècdotes que enriqueixen el seu univers i que demostren un sentit de l'humor molt fi i irònic. És senzillament genial l'obsessió que el follet tortuga té per les bragues de les al·lotes.

2 Comentaris:

diumenge, 16 de juliol, 2006, Anonymous marc deia...

Ai, tant de bo treguen l'edició definitiva del DR. SLUMP. Amb aquells còmics sí que em pixava de riure, millorant prou la sèrie de TV.
Salut!

 
dimarts, 25 de juliol, 2006, Anonymous Anònim deia...

Exacte Marc! He llegit molt poc de Dr. Slump, però la hilarant sèrie sempre em va entusiasmar. Tanta sort s'editin els còmics!

 

Publica un comentari a l'entrada

Enllaços a aquest tema:

Crear un enllaç

<< Home